00:00
00:00
View Profile jay37

Recent Movie Reviews

11 Movie Reviews

cool acion, funny ending, NO HAT!!!!!!!!!

i like the movie but what about the hat and the pack he wear.
good move

Miccool responds:

Lol, yeah as I said in the comments I ran out of time so I couldn't add a hat.. I'm actually gonna take that part out. I swear most ppl only notice the hats missing after reading my comment. lol

But thanks.

wtf?

? that was not that funny to its cufusing i like the frist one better.

WTF

i get one thing to say. ?

Recent Game Reviews

37 Game Reviews

omg that was cool. ive read the book and seen the moive. so itry everthing. runing in the wood , trying to get a weapon , but i end up get knifed.x0 i found some what funny. one of them beening how Effie Trinket look lol, but as i said lower the difcaltly a little. (or have a difcalty thing)

it look cool

it look cool but it need more work. cool but need more.

cool game

cool game but if you right click you can go right to he fisnsh. nice price is right music lol.

SweetenBoy responds:

Thx!

Recent Audio Reviews

11 Audio Reviews

nice job

I like this song. Im kinda supize that it not in game or a moive. very epic.

nice

nice job that very creative song. keep it up.

cool song

cool song. it fast and clam it awsome. i was thinking of put this in a moive.
P.S. ill give you credit.

iam trying to start my flash Careers or to be know out there. i guess money could be later. i think iam falling, but I think if I could get some help. I could put it off. http://www.youtube.c om/watch?v=SXqZZBlB7 bs&feature=player_de tailpage

n/a, Male

nome

sweet home high/ gow

Location not disclosed

Joined on 8/25/07

Level:
16
Exp Points:
2,500 / 2,840
Exp Rank:
15,893
Vote Power:
5.75 votes
Rank:
Scout
Global Rank:
38,837
Blams:
39
Saves:
195
B/P Bonus:
4%
Whistle:
Normal
Medals:
954